رئیس قوه قضاییه به همراه وزیر دادگستری و جمعی از مدیران ارشد این قوه روز پنجشنبه به استان اردبیل سفر می‌کند.

سفر  محسنی اژه‌ای به استان اردبیل

به گزارش قدس آنلاین،  روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان اردبیل روز چهارشنبه در این زمینه اعلام کرد: بازدید از زیرساخت‌های فناوری و دیدار از دادسرای مرکز استان، بازدید پروژه‌های عمرانی، بازدید از گمرک بیله‌سوار و بررسی مشکلات آن، بازدید از روستای مرتضی کندی به نمایندگی از ۴۲ روستا و بررسی مشکلات مرتبط با صدور اسناد مالکیت از جمله برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه و هیات همراه به استان اردبیل است.

بر اساس این اطلاعیه بررسی وضعیت دانشگاه کشاورزی، مشکلات روستای احمدبیگلو، بررسی فعالیت کارگاه‌های شن و ماسه خلخال، بازدید از یک کارخانه تولید ام‌دی‌اف در اردبیل، بررسی آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی، بررسی قاچاق چوب و وضعیت منطقه گردشگری فندقلو در نمین از دیگر برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه و هیات همراه است.

همچنین بررسی پرونده‌های دارای شاکی متعدد، دیدار با کارکنان اداری و قضایی دادگستری، اداره‌کل بازرسی و سازمان قضایی نیروهای مسلح در کنار بازدید از دادگستری، پزشکی قانونی، زندان و ثبت اسناد شهرستان‌های خلخال، مشگین‌شهر، گرمی، بیله‌سوار و نمین، حضور در شورای اداری استان، مصاحبه با فعالان رسانه‌ای اردبیل و ملاقات مردمی از دیگر برنامه‌های این سفر اعلام شده است.

وزیر دادگستری، رئیس سازمان بازرسی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی، رئیس سازمان پزشکی قانونی و جمعی از مدیران ارشد و معاونان قوه قضاییه از جمله مسئولانی هستند که حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای را در این سفر یک‌روزه به استان اردبیل همراهی می‌کنند.

استان اردبیل که ۱۲ شهرستان دارد، با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.